7 december

Har inte haft någon stor lust till att blogga i dag, men här kommer iaf ett inlägg!:)

Vart i stan i dag med Ronak, fixat lite på banke och kollat i affärer. Öppnade min spargris för att kunna köpa en väska (som vi kollat va kvar, efter skolan) men självklart när ja plockat ihop alla hundra lappar så finns den inte kvar.. HELVETE! Blev riktigt ledsen faktist..

Blev hem och göra om i rummet lite, och det blev riktigt bra:) Tänkte visa lite bilder.

Har satt upp tvn på väggen, ska fixa lite med kablarna som hänger ner, och lite snyggare grejer i hyllan 


o sen har jag satt upp en hylla över min säng (och för er som inte sett mitt rum, efter de senaste bilderna, så har ja bytt sida på sängen ;))




men nu ska ja krypa ner i sängen och kolla på tv (a) MYSIGT! :)

Hm, önskar att den där snygge kille kunde krypa ner bredvid.. !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: