Äpple är gott!

I skolan idag fick vi tillbaka våra Religions prov, och gissa! JAG BLEV GODKÄND! ja som var berädd på omprov, snacka om att ja blev glad. Hoppas det gick lika bra på svenska provet i dag, och att det kommer göra det på fredag på Mäniskan socialt och kulturellt. Men det tror jag att det gör!:)

Riktigt kul dag i skolan idag, gillar vår klass! Helt underbar <3

Efter plugget gick ja o Ronak en sväng på stan. Köpte frukt,korv och papper! HAHAHA.. Så idag blir det lite julkort som sen ska skickas iväg. Måste göra några med finsk text också. Mamma vill skicka iväg de till finland. påtal om finland så saknar jag mina kusiner något enormt!

Men nu ska ja pyssla med julkort! Vi hörs kanske mer i kväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: