en fruktans värt dålig blogg-dag!

Kan ju kanske berätta vad ja gjort på praktiken! jo..jag fick vara plåster påsättare! haha, coolt va? Idag fick de äldre vaccin mot "vanliga" inflensan, och ja fick va med sjuksyster när hon tog den, och hon visade hur man skulle göra o så. Så ja har fått vara en sån där hjälpare som stod brevid. och eftersom att det inte fanns något annat att göra än att sätta på ett plåster så fick ja göra det. haha!

Skulle vara rätt kul att vara sjuksyster!

Jag har ingen aning om va ja vill bli...! Får nästan lite panik faktist, åh!

Men änsålänge har den roligaste praktik platsen vart på TALLSTIGEN, vilket fantastiskt ställe! Viktoria gården har också vart bra, och ligger o topp! men ja har tröttnat lite på äldreomsorg nu. Jag mår psykiskt dåligt när man lär känna folk och sedan dör dem. Vilket de nästan väntar på att få göra på äldreboenden. Jag vill häldre hjälpa mäniskor att göra saker, lixom vardags syslor. Det är skönt att veta om att de går i skolan och jobbar och har en tid kvar i livet.

Men nu blir det förmycket tankar. Vi hörs i morgon! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: