Godmorgon, godmorgon!

Nu sitter jag här igen! HAHA.. Klockan är 20 i 8, och min buss går om 10 min ^^, 
Det har alltid blivit så att när ja bloggat innan bussen så har ja fått springa. Men vi får hoppas att ja skriver tillräckligt snabbt i dag så ja slipper det! haha..

Idag blir det sista dagen på praktiken, Dagcentralen på Frejan. Ska bli skönt men ändå tråkigt. Man har ju klart lärtkänna många nya mäniskor. Men man får bara hoppas på att man ses igen!

I eftermiddag /kväll blir det IDOL och plugga till alla kommande prov. Känns att det är behövligt. Och att sitta hemma med tända ljus, idol, popcorne och skolbäckerna kan nog bli en speciell men bra kväll!

Men nu måste jag iväg, hoppas ja hinner med bussen ^^, haha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: