Nattinlägg,

Sitter en stund vid datorn nu, vart i stan med Jonna och Sanna och bara pratar lite om allt möjligt! Väntade vell egentligen på Jonnas kille, men han var LITE seg.. så ah..! Det slutade med att jag och Jonna tog bussen till Ryd ist och hem till henne o chilla lite, sen fick vi för oss att kolla på Skräck film, så hon tog sitt pic o pak o nu sitter hon här och pratar i tele  och jag bloggar, men strax blir det skräck film.
Först ska vi kolla på EDEN LAKE, Jonnas syster sa att den var jävligt läskig! Så vi får se om vi vågar somna i natt;)



Om vi håller oss vakna efter den så antar jag att det blir att titta på House of voices (den har tydligen två namn, Saint ange), någon som sett den ? Ingen aning om den är bra eller inte, men är sugen på att se den.




Alla som tror att ja kommer att hålla mig vaken räcker upp en hand!
(HAHA)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: