Onödig rubrik,

Sitter i min säng med någon slags olja i håret (sägs att det ska va bra), ska sitta en timma sen ska det tvättar ur. Så ja tänkte att varför skulle ja inte kunna skriva ett litet inlägg undertiden!

Hm, dagen idag har vart bra, som vanligt! (haha) Gjort Friterade räkor och ris på varmkök i dag, as gött! Efter skolan blev det stan med Ronak och hennes vän. Men tiden sprang iväg och ja höll på att missa mitt hemliga uppdrag! Men jag hann, och ja älskart! Efter min lilla hemlighet sprang ja iväg in i stan igen och letade efte Ronak och hennes vän. (minns inte va hon heter xD) men det blev några affärer och sen bussen hem!

Här hemma har det inte hänt så mkt, behövs städas! men hur ska det funka när min lampa är trasig? jag får PANIK! men men, har massa små lampor tända (a) HAHA!

hm.. va har mer hänt i dag? - Jo! min vän Emil har fått körkort, äntligen (; (haha) Skoja, men GRATTIS! Nu vet ja vem man ska ringa, tur att ja har ditt nummer ;) haha!

Nu ska ja fixa årets sista julkort tror jag (:
Vi hörs <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: