Tummen upp!

Äntligen hemma! Jag tror jag är lite hemma kär, ja kan ju inte ha hemlängtan efter en halv dag bort? hm..?

Praktiken gick mycket bättre än va ja tänkt mig, kanske pratade man med en mycket trevlig person på bussen dit? Vem vet!
Suttit och läst, löst korsord och bakat ischoklad. Värdens änklaste recept eller vad? 160 g block choklad och 80g coccos fett, typ. Men jag blev iallafall jätte sugen på att baka! Så när ja kom till skövde sprang ja in på Hem och hobby och köpte jätte söta formar, små med tomtar och stora med hjärtan på. Varför inte piffa till sina bakelser? :)

Sen blev det hemligt uppdrag! Gick kanon bra, och ja blev på sånt TOPPEN humör. Underbart!

Nu sitter ja här och funderar om ja ska baka muffins eller knäck.. vad tycker ni är godast?

  VS 

Postat av: emi

knäck :D

2009-12-08 @ 22:08:44
URL: http://timetorun.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: