undrar...

Jag har hört att det är bra för kroppen/huden att sova naken. Är det sant?

Ja tror faktist det är det, varför skulle våra kön vara "instängda" hela tiden? Fast det är ju otroligt obehagligt att sova HELT naken.. eller va tycker ni? Känns väldigt obehagligt att ligga i sängen helt naken och tänk om täket ramlar av, och mamma kommer in.. hm? Visar ni er nakna för era föräldrar? Det gör inte jag! Vet inte varför men.. känns inte bra!

men över till min fråga, är det bra för kroppen att få andas? Och ska man alltid sova naken? och hjälper det om man har en stor tröja på sig utan trosor? Någon som vet?

haha, detta inlägg kanke blev lite crazy.. men ja kom och tänkta på det efter som att jag har MASSOR av torra fläckar och nu efter duschen när man smörjat in sig så känns det konstigt att ta på sig.. haha!

Misstolka inte detta inlägg!
Postat av: Amanda

Så sant som skrivet det är bra för kroppen att sova naken, det är bra att gå omkring naken också. Vad har din mamma i ditt rum att göra? Som att aldrig hon har sovit naken? Det är det bästa för att hålla underlivet igång! Jag har sovit naken sedan jag var fem år och det var min pappa som sa åt mig att göra det, för att inte slösa på mina trosor eftersom jag var en sängvätare. Så jag tipsar dig om att sova naken, inte för att du är en sängvätare utan för att det är bra för kroppen!

2009-12-10 @ 14:58:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: