2 dagar kvar

Förlåt mamma att jag inte uppdaterat på några dagar. Allt är helt konstigt nu.. Jonna har börjat prata om att man blir mördad omman åker till grekland o ja vet inte vad, blir så iriterad! Jag har vart peppad i flera veckor och nu två dagar innan vi ska åka påstår hon att greker våldtar mer än andra.. och skit samma. ja ska dit och ha kul iaf!

Idag jobbade jag min sista dag innan grekland, allt är packat och klart, jag har städat o diskat o så hemma! så ja hoppas det ser bra ut. Jag och owe kanske sover hemma i morgon, jag har lovat minna att va barnvakt åt jami och joel en stund på kvällen när lotta och simon åker till honom.

Ne, nu orkar ja värkligen inte blogga mer, vi får se om det blir något mer bloggade innan ja åker, annars får ni ha det kanon!
'
Puss och kram! / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: