En trevlig kväll!

Hej igen, nu är jag hemma från pappsen! Det var en mycket trevlig kväll. Vi som ska till rhodos träffades, dvs jag,jonna, pappa, Annelie, Viktor, Emelie och Emelie, Vi åt grillad kyckling, pommes, tatsiki o sallad. Det var as gött! Vi satt och pratade om lite allt möjligt och gjorde beställningar från taxfree. Min och jonnas beställning var lätt bäst Parfym, väska, solkräm och GODIS, hahah! De andra beställde typ 10 flaskor sprit m.m, Kändes lite dumt, ja ville också ha! men efter som att pappa sagt innan att "Jag vågar inte ge dig någonting, för ja vet inte vad mamma säger" (För er som inte vet, så vet morsan om att jag dricker.) Så ja visste inte riktigt va ja skulle svara. Menmen, det var jätte trevligt att träffa alla! Nu är det bara 18 dagar kvar, sen ÅKER VII!

Nu sitter ja än en gång och kollar på sjukhuset, jag fattar inte att jag missat så här mkt! Har kollat på 20avsnitt av 48 nu! Men nu ska ja ta med mig min lilla älskade dator och lägga oss i sängen (a)

Godnatt på er, och tack för en väldigt trevlig kväll!
Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: