kom hem nu..

Hej Mamma!
Idag gick jag upp kl 8 och gick ut med Linus. Sen gick ja in och kokade kaffe, tog en macka och satte mig på balkongen. Owe har sovit här i natt igen. Jag tog lite kort på linus förut, men nu hittar jag inte kabeln till kameran.. Han bara sitter i trappan och väntar på att ni ska komma hem. Jag har vart och beställt tvätt tid också, 12-15 på onsdag. På onsdag är jag ledig. så då ska ja städa hela lägenheter, tvätta de ja ska ha med mig till grekland och sen ska ja packa det sista. Kollade i IKEA katalogen förut, och hittade ett skit snyggt skrivbord för 745Kr. Det är mindre än det jag har och inbygda lådor. så istället för att köpa lådor till det jag har nu som kostar 500Kr kan ja ju lika bra köpa ett snyggare skrivbord ;) haha, ne ja vet inte, vi får prata om det när du kommer hem. Åh, ja fattar inte varför jag är så jävla kännslig.. jag bara gråter och gråter.. fast jag vet att ni kommer tillbaka. VARFÖR?! måste jag va så känslig.. finns det ingenting som kan ta bort min kännslighet? Det är hur jobbigt som helst...
Och micke..Malin har börjat skriva till mig igen. Först skriver hon med stora bokstäver att hon inte vill prata med mig mer. och sen helt plötsligt skriver hon massor igen.. då skrev jag till henne att " Varför skriver du först att du aldrig vill prata med mig, och sen skriver du massor om att du förstår hur ja känner och blabla.. tänk nästa gång innan du skriver att du inte vill prata med folk"  då svarade hon bara "jaja"

Pappa ska skussa mig till jobbet idag, så jag lämnar linus hos honom så han slipper vara själv hemma. så hämtar jag honom när jag slutat jobba. 

Puss och kram / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: