Jag saknar dig mamma <3

I fredags åkte mamma till finland, till mina kusiner. Ja vill också! Ett år sen ja träffade dom, det blir inte någon sommar om man inte får träffa Emma och Iitu..


Hej Mamma!
Jag hoppas ni har det bra, jag önskade jag fått åka med. så fort ja tänker på att ni är där så gråter jag. Just nu är owe här, och ja sitter vid datorn och lyssnar på mombasa!!!(http://www.youtube.com/watch?v=-DIlHCdVg4A) Försöker tänkta på hur kul vi hade det i finland förra året. Den lilla ekorren utan svans, när vi hoppade studs matta mitt i natten och den sura tanten kom ut, när Alexandra och Amanda försökte lära sig finska, och lärde Emma och Iitu svenska. Hur vi nästan varje dag gick den långa vägen genom skogen för vi ville ha chips! Jag önskar så jävla mycket att jag åkte med er!!

Vi hade det jätte bra i går, vi åt tackos och satt ute på balkongen och pratade. Idag har jag diskat två maskiner och vart i affären och pantat burkar och köpt mjölk och toalettpapper. Men fan, vi glömde frimärke till mickes brev!! Men mjölken hinner nog ta slut, eller så blir ja sugen på chips och måste gå upp till affären igen ;)

Linus mår bra, och undrar vart du är. Han brukar sitta i trappan och titta på dörren om du snart ska komma. När ja kom hem från jobbet i fredags sprang han ut och försökte kolla bort mot tvättstugan, men tillslut gav han upp och gick in, vi saknar dig.

Hoppas att ni hittat hit och läser, jag ska försöka skriva varje dag så ni vet va jag gör !! :)

Mina rakastan teitä, Emma, iitu ja Pirkku!
Och ja älskar dig också mamma!
Hälsa allihopa från mig..


/ Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: