5 dagar kvar!

Hej Mamma!
Igår när pappa hämtade mig på jobbet, köpte vi pizza på värdens godaste ställe, ett måste när ni kommer hem! Det  var skit gott, och kyckligen var underbar! Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till Grekland! Jag har packat lite, kollat vad som ska tvättas o va som ska va kvar hemma o så, imorgon har jag tvätt tid, vi får vell se hur det går! ;) Hahaha... ska även damsuga och vattna blommor o så i morgon! Äntligen är det bara två dagar kvar innan min mini semester. jag är helt slut. Efter det har jag 7 dagar att jobba.. det får gå!
Snart ska ja o Linus gå iväg till pappa och äta, sen skussar han mig till jobbet och Linus får va hos pappa medans jag jobbar :)

Tog lite bilder i går, lite på allt möjligt, Dina blommor, hallen och linus ;)









Linus på balkongen


Linus sitter i trappan, och väntar på att mamma ska komma hem!;)


 Linus hemma hos pappa, fantastiskt söt :G


Mina tofflor ;)


Pappas snaps glas!


Och tillsist, vår vackra hall, tänkte om du ville visa vår snygga hemma gjorda spegel för dom i finland, HAHA :)

Nu ska ja tömma diskmaskinen, puss och kram!

/ Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: