Dagen,

Hallå, har inte kunnat uppdatera så mkt idag, ber om ursäkt!;) .. eller inte! Min blogg och ja uppdaterar hur mkt ja vill!.. haha!
Idag vart det skola, sista dagen inför praktiken i morgon, hjälp! jag vill inte, är as nervös. Men det blir nog bra.
Efter skolan följde Ronak med mig hem, vi fika o snacka lite. Sen åkte vi till stallsiken med Anton. Men han tröttna på oss rätt fort och åkte hem medans jag och Ronak fortsatte in till staden. Vi inhandlade oss lite julklappar, och även till oss själva!;) Snart blir det om möblering i mitt rum.. igen! ja. Haha. men inte så mkt, men sådär lite smått. Så mötte vi Jonna, och gick vidare till Valhall för att möta Happy go lucky. Vi traksade vidare hem till Mia för att ha vårt sista möte innan sexkvällen! (om man inte räknar med bakdagen på Torsdag (; )  Riktigt trevligt! Och vi har många planer för vad nästa proshekt (?) kommer att vara. Mer info om det kommer!:)

Men somsagt, på fredag är det sexkväll. En kväll med temat sex. hmm.. vad kan hända? haha, nej ja skoja. Svårt att skriva vad som händer, men är ni intreserade så finns det få biljetter kvar. 20 kr styck!:) Och inga "icke vänner" tack.

Postat av: Robin

Projekt stavas det ;)

2009-11-30 @ 22:09:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: