Dålig uppdatering

Alla vill sitta vid datorn, så det blir väldigt dålig uppdatering. Men nu har jag snappat åt mig den ;) Ligger i sängen och kollar lite på internet.

Imorse kom Alexandra och Amanda, så det är fullt hus här nu ^^, men det är riktigt trevligt! Vi har precis vart och hyrt film som vi snart ska kolla på. Annars underdagen har vi bakat pepparkakor och gjort julkort. Riktigt mysigt. Mamma har tagit framjulpynet, det börjar kännas lite som jul, det gillar vi!

Men det blir ett kort inlägg, ska kolla va dom andra gör. och sen antar jag att datorn inte kommer vara ledig förens alla har lagt sig. och då tar jag den igen!(;

Btw, somnade i filmen i går. Så har fortfarande inte sett den ^^,
Postat av: Yor Friend NVS :D

LÅter riktigt härligt :D

2009-11-28 @ 18:10:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: