hm,ingen rubrik!

Åkte in till stan innan skolan idag med mamma och mötte syster! Kollade och köpte lite julklappar, så mon lista blir krotare och kortare, vilket är väldigt skönt! har typ tre kvar att köpa till. Köpte även lite papper och krimskrams så ja kan göra mina egna julkort, vilket ja snart ska sätta mig med. Mamma står i köket och fixar tackos, mums! Min kusin och hennes barn är påväg hit och vi ska äta och basta, eller bastun hoppar ja över, ja hatart! En finne som hatar att basta? .. ja det är sant!

Det är också kulturnatten i valhall ikväll. Vill dit och kolla/pröva på Krump, men vet inte riktigt om ja orkar.. jag vill. men ja vill också vara hemma. Vi får se vart kvällen bär.

Jag önskade du kunde förstå, förstå att ja inte går på dina lögner. / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: