Katrineholm

Nu sitter ja i soffan hos syrran och kollar på IDOL-reprisen med ett halft öga, kollar runt lite på internet och väntar på käk. Sen ska vi åka hem.. tråkigt tråkigt! Det är så skönt här, ingenting man måste tänka på eller någonting man måste göra. Bara busa med Bell hela dagarna, riktigt mysigt!
Alex har tydligen fått halsfluss nu.. hoppas inte ja får det. Orkar verkligen inte va sjuk. Jag har klarat mig ifrån syntomen från vaccinet också, underbart! Mådde lite dåligt i fredags men annars har jag lite ont i armen.

När vi kommer hem ska jag baka en kladdkaka till pappa, sen åka iväg till honom och fira farsdag! Han ska få en halsduk och ett par vantar. Passande nu när det börjar bli kallt! 

Men nu är maten klar så ska äta lite och sen ska vi bege oss mot skövde! Bilderna ja lovade förut kommer när ja är hemma sen, såg att ja inte hade sladden med mig. Men vi hörs i skövde! // Hanna
Postat av: alex

det var svininfluensa jag hade fått! :(

2009-11-09 @ 15:32:58
Postat av: emi

kmr bilderna upp snart ?:D

haha ja vill se dom :D

2009-11-10 @ 18:22:51
URL: http://timetorun.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: