N,n, stort eller litet? Eller bara ett N.

N, det betyder mycket för mig.
N, är min vän.
N, finns alltid där för mig.
N, är lätt att prata med.
N, förstår mig.
N, du är bäst!

N, en bokstav?
- nej, bakom detta N;et finns en person.
En fin person.
En mycket bra person.

N och jag har vart vänner länge. Vi har haft det bra tillsammans. Inte alltid, vi har bråkat, skrikit på varandra, jag har slått ut all min ilska på N, men N stog kvar. N stog och tog emot all min ilska. Förstår inte hur man kan vara så stark.

Vi har pratat i telefon hela nätter, långa nätter. menb vi hade alltid något nytt att säga varandra. Vi vet varandras bakrund, framtid och nuet.

Hur många gånger ja än säger till dig att ja inte litar på dig, att du är en idiot, ful apa, illaluktande sko, eller vad som helst, du vet ju själv va ja brukar säga. så menar jag det inte.

Våra dagar kommer alltid att finnas kvar. Alla bra och alla dåliga. Alla dagar vi åkt runt i bilen, vi festat, första gången ja skulle sova hos dig, andra och tredje gånge, alla dagar vi bara vart med varandra. Jag har många minnen, och de kommer alltid att finnas hos mig. En dag, då polisen tog oss..det glömmer jag aldrig! Jag blev så jävla rädd. ja hade aldrig vart i kontakt med polisen på det sättet förut.. och ja höll på att kissa ner mig.

Det fanns en person som inte tyckte om att vi hade kontakt. En person som du älskade och ja hatade. En person som nu är borta, en person som förstört mycket.  

N, du är min styrka, du är min glädje, du är min trygghet, du är min bästavän! <3

Jag mår bra i din närhet. jag vill aldrig förlora dig!

//Hanna
Postat av: <3

Hon är inte borta!!

2009-11-24 @ 21:53:50
Postat av: Hanna

vem?

2009-11-24 @ 22:00:11
Postat av: <3

Jävla sjysst N som gör så du blir tagen av polisen. Och "Hon" är fortfarande med i leken. Keep away!

2009-11-24 @ 22:08:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: