Onsdag..

Vilket betyder att jag är ledig!
Idag har jag hunnit fixa med bilderna på min underbara söta Isabell. I inlägget under kan ni se bilderna, eller om ni vill klicka er in på fotoalbumet.

Jag har också hinnit städa lite i rummet, duschat och pluggat. Men ja måste plugga mer! har hur mkt som helst tills i morgon /: Våran engelska lärare ger oss as många glosor och övningar till en text och det ska vi göra mellan tisdag och torsdag. Hinner ju inte ens med allt. jag lär mig glosorna och läser texten två gånger, kanske mer. sen får de va bra! förstår inte ens vad man ska göra på den andra upg. haha. Jag suger på engelska! Sen har vi ett pappar i Varmkök, som vi ska lära oss utantill. Det handlar om packetering o så, det var ju sånt man redan visste så gick rätt snabbt att lära sig det. sen har vi en upg i Mäniskan socialt och kulturelt, mäsk. Vi ska skriva om en serie vi sett och skriva vad den serien vill ha ut och beskriva huvudpersonerna osv. den har ja inte ens börjat med. Men det får bli ikväll. Måste städa klart det sista och klara glosorna. Sen i eftermiddag ska jag Piiip, är as nervös. Men hoppas det går bra. Hört att den ska va bra. så vi får hoppas på det bästa (;

Ne, nu ska ja fortsätta med glosorna, vi hörs ikväll! Puss // Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: