Rubrik saknas

Nu har jag precis krypit ner i sängen, mysigt! Satte precis på Män som hatar kvinnor, men början är seg så ja hinner blogga lite (:

Idag har jag vart i skolan, varmkök-social omsorg- habliterin och rehablitering. På social omsorg skulle vi redovisa våra arbeten. Får ja säga det själv så gick mitt okej! Downs syndrom redovisade jag om, Sandra hade autism. Riktigt intresant! Joels var hemma så det var bara jag och sandra som fick redovisa. När ja kom hem efterskolan kom Syster och Alex på en liten snabb "lunch" / mellanmål. sen har ja städat råttburen,städat mitt rum, gjort te och macka och kollat på andra avenyn! Jätte mysigt. Allt blir så mysigt när mörkret faller.

Igår var en riktigt lång dag. Hade skola mellan 8-11.30 sen gick vi hem till mickpick, till gymmet (äntligen är vi igång), iväg och köpa as goda mackor (haha, kanske inte det bästa.. menmen!), hem till mickpick igen, vidare till skövde, träffa happy go lucky och prata om vår efterlängtade sex-kväll. det närmar sig med stormsteg. Efter en och en halvtimma tog jag och ronak bussen hem. Fort hem och äta och plugga! Skriver som fan inför redovisningen (idag) och när jag äntligen var klar skulle jag skriva ut. men nej! då är den röda färgen slut, och då går det inte skriva ut svart.. hmm ? aja. fick be en klasskompis skriva ut det ist. as shyst! så idag har jag vart as nervös! haha..

Förövrigt idag så fick vi våra tröjor ifrån skolan där det står Lärling Omvårdnad på, as snygga och mysiga!

Imorgon är det onsdag vilket innebär ledighet! underbart.. Jag gillar verkligen vårt schema! Så imorgon blir det plugga, städa och packa inför helgen då ja åker till Katrineholm till syster och bell, som hon själv säger. Mosters sötnos! Alex, mosters andra sötnos ska med oss upp! ska bli riktigt roligt. för engångs skull slipper jag åka bil själv (; haha Nu ska ja kolla på Män som hatar kvinnor och samtidigt prata med små intresanta människor på msn!

Om man hade sån tur! / Hanna

Postat av: Anonym

män som hatar kvinnor är så jävla bra , men så rörig :s

har inte sett tvåan än , har du sett den ? (:

2009-11-04 @ 20:12:15
URL: http://timetorun.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: