Vilken helvetes natt!

Började i gårkväll, kände att det gjorde ont i tanden. Under kvällen blev det bara värre och värre. Så jag tog två alvedon och försökte sova. men det blev bara värre och värre, så ja gick om kring här i lägenheten och försökte tänka på något kul. gick inte det heller. la mig i sängen och kollade på film, men det gick inte heller! Tillslut värmde ja en ris påse,att ha på käken och tog FYRA Ipren, och tvingade mig att sova. och ja somna!

Nu är ja hemma från min korta skoldag. Tanden värker och ja vet inte vad ja ska göra. har inte ens någon tandläkare att gå till ?! Tror det kan vara ett hål. och fyhelvete va ja har ont!:(

När mamma kommer hem ska vi ringa någon tandläkare och se va ja ska göra.

Klockan 5 är det möte för Happy go lucky! inte långt kvar till vår sex kväll, redan nästa vecka!! (:

//Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: