åh vad söt!

Såg precis den nya ica reklamen, då det kommer en praktikant. "har ni aldrig sett en praktikant förut elle?" Fan va söt han är!:*

Syrran ringde förut och frågade om ja ville åka till ullared på höstlovet,och det är klart jag vill! Äntligen, men sen kom ja på att ja har ju inte alls mycket pengar.. men jovisst! Det har jag ju, ja har ju på sparkontot. JIPPI! Nu blir det till att shoppa, underbart! Ska kolla på lite grejer man kan ha när man flyttar hemifrån, en locktång, ett kul spel, finns nämligen ingenting man kan göra här i skövde /: så vi får hoppas att ja hittar något kul spel!:D Kanske kolla på någon jacka, ah vi får se vad det blir. Finns ju inte så mycket fina kläder längre, men något!

Nu sitter ja och kollar på efterlyst. Vart nära att lipa flera gånger. speciellt i början, fy va hemskt. Och nu vet inte gubben vem han är.. stackarn!

Var ute förut med Carro, Jessica och hundarna. Haha sprang på dom hela tiden typ^^, Men fyfan va ja frös! när ja kom in och kolla på tv kände ja verkligen hur det värkte i händer och fötter. usch ja hatar kyla!

Imorgon blir det skola,varmkök igen! Det är riktigt roligt faktist:D Efter skolan blir det nog att cykla bort till pappa, den blev ju inte så idag /:

Nu ska ja kolla färdigt på Efterlyst och sen ska ja lägga mig och kolla på film tror jag, godnatt! / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: