Blogg tips!



Jag vill tipsa om min vän Emelies blogg. En blogg om allt och ingenting! (;

Vi vart as bra vänner förr, varje dag sprang vi mellan varandra och hade så mycket tankar om allt, speciellt killar. Satt och räknade hur många snygga killar det gick på vår skola, vi hade också våra favoriter! men jag ska inte säga för mycket. Haha, fan vilken tid det var.

Vi har också bråkat mycket, om allt! Minns inte själv. Killar kanske? Hahah!
Nu har vi åter funnit varandra efter en lång tid, vi nästan vridit huvudena av varandra (; haha.
Men nu pratar vi igen och jag saknar den tiden vi var som närmast!

Kanske kan ses någon dag? :)

BESÖK HENNES BLOGG : www.timetorun.blogg.se

// Hanna

Postat av: emi

hahah så jävla sjuka å bra minnen asså .



när vi sov på balkongen för du tyckte det var för varmt inne , HAHAHA .



killar var ju våran specialare ;)



ja fyfan va vi bråkat asså , men skönt att de blir bättre å bättre :)



ja kanske de ;D

2009-10-21 @ 21:57:31
URL: http://timetorun.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: