Då var den lyckan över...

Förstår inte, nu har jag gått rakt in i fällan IGEN.
jag sa ju nej, varför lyssnar jag inte på mig själv?
Jag vet att ja har otur i kärlek, även otur i spel.
Men varje gång luras jag, att jag aldrig förstår.
Ännu en gång trampade jag i fel fil, och där satt ja fast.

Aja, sånt är livet.
Det är jobbigt, men vem har sagt att livet ska vara lätt?
Vem sa att just kärleken skulle göra en människa glag?


Usch, dagen i sig har inte vart så lyckad överhuvud taget. Gick upp klockan 11 och hann inte göra något annat än att handla lite. men men..

ne för fan, sluta deppa hanna!

Har ju hänt en kul grej iaf, ja tog ratten och far ut på vägen. De ni, nu är jag igång!:)

Nu fick ja en obotlig lust att kolla på eva och adam, och så får det bli.
Hörs i morgon / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: