En dag utan rubrik!

Ny duschad och klar för sängen (;

Idag har vart en lång dag. Började med skolan, stan och sedan möte inför vår sex kväll. Gjort tipspromenaden nu. Haha.. gud va vi skratta! Jag och Ronak va uppe på bibblan för att låna lite böcker,

vi- Hejsan, har ni några sex. böcker?
Kassörskan- Ehmm.. ja. Hur gammla är ni?
vi- 18 ?
Kassörskan- okej, följ med mig då.
vi- okej!

vi- ehm asså.. vi ska göra en tipspromenad och behöver lite tips på vad vi kan ha som frågor.
kassörskan - Jaha, haha! , men då kan ni kolla här. Det finns lite olicka t.ex. fråga olle och så.
Vi- Okej, tack!

Haha, snacka om pinsamt! men kul var det, gud va vi skratta när vi läste dom. typ "Hej jag är en tjej på 28 år och undrar om ja fortfarande är oskuld, ja onanerade med en morot!" Hahah..

Nu sitter jag här och funderar på vad ja ska handla på ullared, och hur mycket pengar ja behöver föra över.

Påtal om att handla så har jag köpt ett as sött halsband ifrån guldfynd för BARA 39.90 kr! As snyggt var det, sen blev det en rosa bandet reflex också, i like it!

Fick lappar från skolan också om att vaccinera sig mot svininfulensan eller den nya infulensan med ett finare ord! (; Och ja ska absolut ha den, även om ja redan är ett svin! Haha..

Ne nu ska ja fortsätta lite med min lista och sen ska ja måla naglarna, haha. Känner mig som en kärring. Men så är det! Ha det bäst så hörs vi i morgon! /Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: