Sammanfattning

Torsdag: Kvällen + natten på praktiken

fredag: sista stunden på Tallstigen, usch va jobbigt det var! Ville inte sluta. Jobbigt när man träffar nya mäniskor och sen måste man lämna dem /: Fick en choklad ask och ett kort från personalen. så gulligt!
Sen kom mamma och hämtade mig, så åkte vi hem och ja la mig och sov direkt, i fyra timmar! Haha..
När ja vaknat så blev det till att hoppa in i duschen, sen följa med hanna till Maxi och kolla lite kläder (y)
När vi kom hem så var det bara att börja bära ner allt i lokalen, så va festen igång.

Blev inte riktigt som ja tänkt mig, men tack till alla er som kom!
Vissa utav er vet helasanningen och andra inte. Men så blir det ibland, och förlåt för att jag är så känslig!

Förlåt också till värdens underbaraste pappa! Inte meningen att förstöra kvällen för dig.. <3

Lördag: Syster åkte iväg till sin pappa, och lill tjejen också. Saknar henne redan,dufår mig glad lillan!

Söndag: En riktig depp dag! Usch på söndagar.


Det finns alltid ett hopp, ett hopp om allting.
Men nu släpper jag det hoppet och hoppar vidare i min lilla värd.
DET har redan förstört hela min helg.
Fram med leendet och en ny början!
// Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: