Ute faller .. SNÖN ?!

Det är inte sant ?!
Imorses när ja vaknade och drog upp rullgardinen så ser jag att det faller små vita prickar ner från himlen. Nej?! det kan inte snöa nu? ja måste drömma.. ja la mig ner i sängen igen och kollade ut, prickarna blev fler och större. Det snöar! Ja vill inte, ja har inte kläder till detta väder. ja kommer frysa igäl! ja hatar snö, speciellt när det blir slask. Usch fy och blä!

Aja, över till något annat.
Igår fick vi (tre) i vår opklass en uppgift. Att skriva om en utvecklings störning, ja fick Downs syndrom! Börjat leta lite fakta idag. Jävligt intresant faktist! Och när ja läser så vill jag tillbaka till tallstigen!! Saknar alla därborta riktigt mycket. Får ta och hälsa på någon dag (: Kanske skicka iväg ett kort ? Ja, det ska ja göra (a)

Åh, va ja hatar reklamen på spotify!
Men ja läste en kompis blogg för någon dag sen och hon skrev rätt mycket om en tjej som heter Melissa horn, en artist då. Som hon lyssnar på väldigt ofta. Och då sökte ja på henne, och herregud vilken underber kvinna. Melissa horn, ett namn att lägga på minnet!

Ne nu ropar mamma, vi ska till tvättstugan! Ska hjälpa henne att mangla.. JIPPI!! Haha.. men känner mig väldigt duktig att ja kan hjälpa till! (;

En förhoppning och ett svek  // Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: