Väntar på bussen!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka så ja kan börja gå till bussen. Sitter och kollar på vakna med the vois, inte en bra morgon utan det! Därför är det så gött med sovmorgon för då kan ja kolla lite längre (; Rätt gött också att ja är ledig på onsdagar, då är ju olle med. Och det är alltid lika kul! Haha (:

Nu är det lite mer än tio minuter kvar till bussen går. och ja får panik för ja vet inte vilka skor ja ska ha :s Jag har aldrig haft sån panik om SKOR förut!! Menmen, blir antagligen mina stövlar (; I love them!

men det värsta är att min väska ja köpte i Rhodos gått söndör :'( så nu blir det till att köpa en ny väska också, fan då. Har ju inga pengar kvar, haha!

Men nu ska ja börja stänga ner och sen gå till bussen. Vi hörs sen! / Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: