!!

Godmorgon! klockan är snart 1 och ja gick upp för en drygt halvtimmesen, asgött!

Glöm det ja skrev i går, jag ska inte binda mig fast vid en kille som bor flera mil ifrån mig. Även om ja skulle vilja ge det en chans.. men ja vet att det inte kommer att funka! Nu glömmer vi det, får se hur det går. förhoppningsvis finns det lika bra killar i närheten. Men ja lovade mig själv att inte bli kär.. men nu skiter vi i detta!!

På lördag drar förmodligen ja också carro till GÖTEBORG och liseberg!! Sen på söndag ska ja jobba på Finlandia. Det var riktigt längesen, har inte jobbat sen i sommras. Saknar det lite faktist! sen ska ja jobba två dagar på höstlovet, rätt gött! får de pengarna lagom till det måste börja julshoppas! Längtar till det också, att gå i affärer med tjocka jackor och kassar i massor (a)

ikväll ska ja ha praktik + jour. Lite spännande faktist! så i kväll blir det inget bloggande, men i morgon kommer ja hem runt 11 så skriver kanske lite då om ja hinner, ja och mamma ska in till stan och fixa lite grejer! Hoppas att jackan är kvar, då ska ja fan köpa den :)

Men nu mst ja in och duscha och städa lite. Hörs i morgon!! // Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: