Åååh.

Allt känns så mörkt, jag är inte alls på livets goda sidor. Jag orkar inte gå upp på morgonen och sätta mig på cykeln och cykla iväg till praktiken. Jag orkar värkligen inte sitta där i flera timmar och göra ingenting, det finns värkligen ingenting att göra där. Jag är på ett boende med sex boenden och runt 8 åker alla iväg till dagcentraler osv, sen gör man inte så mycket innan dom kommer hem kl 4 /: rätt trist.. jag läser dagens tidning flera gånger om. Aja, idag stannade jag iaf hemma, va hemma igår också och nu får ja skuld kännslor för det.. Igår mådde jag inget vidare, men idag orkade jag bara inte åka iväg. Jag är ju iaf uppe, klockan är 07.20 och ja är inte alls trött, bara slö. Sitter här och på tven går vakna med the vois som ja lyssnar på med ena örat.
Vill bara få i ordning i mitt rum, jag blir så iriterad när det ser ut som det gör. och ja vill ha sommar och sol. hatar detta väder.. just nu hatar jag allt! runt tre tiden ska ja in till stan och fika med sötsandra. annars ska ja städa efter vakna med the vois. Kanske skriver någon rad ikväll igen!





Varje dag är en ny dag / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: