"Älskad och saknad av alla, Amanda Engström "

(Musiken från begravningen finns i "ipoden" tryck på play om ni vill lyssna)

Idag var det begravning för Amanda, söta glada Amanda, lämnade oss den 15 Augusti. Tror fortfarande att ja kommer att få se dig i skolan, men jag ser dig inte. Jag ser sig överallt, men när de kommer närmare eller vänder sig så är det plötsligt inte du.. men ja hoppas att du vakar över oss alla och ser den sorg vi har efter dig. Det känns tungt att se dina vänner gå utan dig, se dina vänner och familj fälla tårar. Begravningen var jätte fin och ja hoppas att du fanns med oss hela tiden, och varje dag framöver. Dina vänner och familj behöver dig. Hoppas att du ville att ja skulle komma, kände mig inte så inbjuden från andra håll. men ja kom för din skull och ja hoppas du skulle uppskattat det. Saknar dig gumman, ja vet nu att du är den finaste ängel i vårt himmelrike!

Tack Amanda för den tiden vi haft i hop, det varade inte länge men den tiden kommer jag att minnas, länge!

Ps. Hälsa farfar där uppe ..


Bilden tagen av: Emelie Nyberg





fick inte så många bilder, men hoppas det räcker.



Efter begravningen träffade jag sandra och vi tog oss en fika tills min buss skulle gå, du är underbar gumman. Tack för att du lyssnar på mig:)

När ja kom fram till ryd kom Carro och mötte mig och vi flötade oss med kebabbrulle, och pratade om allt mellan himmel och jord. Vill att du ska veta att du är en av mina få bäta vänner, du är den ja trivs bäst att umgås med. <3

Carro hjälpte mig också att visa hur man fixa o trixa med bloggen, om ni inte har lagt märke till det så kolla lite till och se att den är ny designad (stavning) men den är inte färdig än!

Nu ska ja se om ja hittar lite mer kul ja ska lägga till :)  
Puss och kram, Hanna

Postat av: carro

Hon har de bra nu där hon är! <3



Aw du också hanna, haha våra bloggar kommer bli super snygga snart ;)

2009-09-03 @ 21:43:54
URL: http://caaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: