torsdag,fredag och lördag!

Nu har det gått några dagar utan att ja skrivit, har helt enkelt inat haft tid! Istället skriver ja ett långt inlägg nu :)

Praktiken i torsdags gick utmärkt, även om morgonen inte alla var det samma. Morgonen var åt helvete och ja ville bara göra ingenting, bara gråta! Sen när ja kom till praktiken och började tänka på lite annat så blev det mycket bättre. Vi städade, handlade,spelade gitarr och slappa. Sen var klockan 4 och pappa kom och hämtade mig. Då bestämde vi att jag skulle sova hos honom i natt, och så blev det. Jag hämtade Linus och lite kläder så traskade vi bort till honom. Vi åkte o handlade lite smått o gott, kollade på IDOL sen tog ja min dator och la mig i sängen, somnade nästan direkt. Kollade lite på svensson svensson och sen sov ja som en stock.

lite efter 7 på mogonen ringde de från finlandia och undrade om ja skulle jobba, och ja trodde dom sa "Vart är du, du ska jobba?!" Ja blev skit rädd, men dom frågade visst bara. men icke, det kunde ja inte. 
Sen försökte jag somna om, men det gick inte så då ringde Hanna och så pratade vi lite, sen orkade ja värkligen inte ligga kvar i sängen så ja gick upp och satte mig i köket med datorn och pappa startade ett virus pogram. Efter en stund kom det ca 8 skotter (killar från skottland), fan ja höll på o kissa ner mig. Men dom skulle visst göra om i pappas trädgård, lägga sten istället för gräsmattan vi har nu. lite jobbigt att dom kom för ja skulle ju in i duschen, men ja hoppa in ändå, sen sprang ja in i mitt rum och drog ner rullgardinen, haha. såg säkert skit dumtut. När ja va klar så gick ja o Linus till mamma. Så fixa ja mig lite och sen tog ja bussen in till stan, med Ronak. Det är nämnligen "Shopping helg" här i skövde, kyss mig i röven, det var ingen skillnad mot att shoppa en vanlig dag. Köpte inte så mycket, tre böcker och toffsar! Sen mötte vi Jonna och hennes kompis, så gick vi och gjorde ingenting typ. Sen slutade Carro skolan så vi gick och mötte henne, efter det gick vi till donken och väntade på Carros syrra. Efter det åkte vi typ hem. Så åkte ja till pappa och hämtade min dator. Virus fri, äntligen! När ja va hos mamma igen så kom Malin, och en stund efter kom Carro. så käkade vi tacos och sjöng singstar. Sen fick Johnny för sig att komma. Då blev det typ bara tven, först IDOL och ja hoppas värkligen att CALLE inte åker ut. Jag lovar att ja inte ska kolla mer på idol om han åker ut:'(. Efter Idol var det Kändisdjungeln, sen kollade vi på Jag vet vad du gjorde förra sommaren usch, ja hatar det! så hemsk! Sen stack Carro, och Johnny skulle sova här, jippi! ja slipper vara själv! trodde jag.. Helt plötsligt skulle han åka till sin kompis. Aja ja va så trött ändå så det gick bra:) Tobbe ringde upp en stund och prata, och sen somnade ja direkt!

idag har jag städat lite, vart ute med Linus, startat tvättmaskinen, hoppas den är klar snart! och nu sitter ja här och gör ingenting, pratar med värdens sötste Tobias! :) Får se vad som händer ikväll, kanske drar till Carro om det är okej för henne!;) hahha, nu bestämer ja grejer utan att du vet gumman ;)

ännu en gång har ja hamnat i fällan.. aldrig mer !
// Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: