Heja Calle Kristiansson!

Måndag, ny vecka, nya tag!

Idag var det skola, när man bara har det en gång i veckan händer det faktist att man längtar dig. Inte till att sitta och lyssna på de tråkiga lärarna utan att träffa klass kompisarna, berätta allt som hänt under vecka! Och det finns så mycket att prata om. Nu är det bara två veckor kvar, sen ses vi nästan varje dag!

På religionen skriver jag och Sandra om abort, vad som är bra och dåligt. Rätt kul faktist :) Även fast jag och sandra bara pratar om annat så fick vi ner rätt mycket, bra jobbat!  Sen på svenskan så sa våran lärare att hon blivit kallad till rektorn (vet inte om ja skrivit att vi vart och klagat på henne ?) och att vi inte tycker om henne. jag kännde mig inte alls skyldig när hon kollade på mig när hon sa att vissa har svårigheter att lära sig. Hon är helt jävla cp, en tant på 65 år, nästa år är pansion. SYND FÖR DIG! Jag lovar, ja skulle göra allt för att få tillbaka vår käre björn. Förra året ville ja värkligen gå till ENGELSKA lektionerna, nu har ja fallit till båtten igen :( ..

Efter skolan åkte ja hem o städa, flytta in en byrå. Den fick sin plats framför spegeln, as snyggt!:)
Sen åkte jag in till stan för att planera en kommande sex-kväll. men det får ni veta mer om i ett annat inlägg för nu börjar idol, och ja HOPPAS att CALLE KRISTIANSSON går vidare. Gör han inte det så lovar jag att ja inte kommer kolla på idol mer för denna gång.

PUSS !! / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: