Jag saknar dig, sötnos!

Blev ingen praktik i dag. Ringt och pratat med min lärare om hur många timmar jag gör i veckan, medans dom andra inte alls gör lika mycket. Vi ska göra 30 timmar i veckan och ja ligger mellan 30-36 timmar i veckan. Tycker det är lite väl mycket. Aja, i dag ska ja va hemma och inte göra någonting. Bara försöka hitta rätt i mitt liv.


Jag saknar värdens sötaste unge, Isabell! Jag vill bara beställa tåg biljetter och åka till dig med en gång. Känns som att ja inte träffat dig på huuuur länge som helst! och ni kommer om 3 veckor, ja orkar inte vänta.
Jag saknar dig och min syster yster.
 
Varför bor ni så långt?
Varför kan ni inte bo här, hos oss?
Jag vill ha er här!










Jag saknar dig så mycket att det gör ont, moster sötnos!
Massor med pussar och kramar från Moster Hanna
<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: