Jobba, jobba, jobba



Har inte skrivit på några dagar, men har inte haft tid. Praktiserat och jobbat helatiden! Har inte vart ledig på två veckor nu tror ja! Börjar ta på krafterna. Jag börjat praktiken om två timmar (16.00) och jobbar tills i morgon kl 2 /: Vi ska på Länsdans ikväll i Mariestad. Ska bli rätt kul faktist, man blir så glad av att se de boende ha roligt! Efter dansen ( ca 22.00) åker vi tillbaka till Tallstigen och där ska ja sova jour, roligt roligt! :)





Tisdag - Vart med på Bonus där de "jobbar", daglig värksamhet, väldigt roligt! kul och se vad dom gör när dom inte är hemma. var på två olicka ställen. Citrinen och sjödalen, citrinen var lite mer "Komma hemifrån" ställe medans de på sjödalen hade ett "arbete" att utföra.

Onsdag- började jag på Tallstigen, sen åkte jag med in till Arenan i skövde. Ny öppnat, och as freasht! Fick va med och bada, och leka med dom. jätte mysigt och jag lär känna dom mer och mer. Och ja tycker värkligen om dom , allihop!

Känndes lite smått som att ha eget ansvar, även fast det var mer personal med från andra ställen så känndes det jätte skönt. ja och A gick in och bytte om tillsammans, ja fick hjälpa henna o tafram badkläder osv.. gick skit bra!:)


Nu ska ja cykla iväg till praktiken, hörs i morgon!! // Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: