Måndag, en ny vecka, nya andetag!

Då tar vi ett nytt och friskt andetag, fyra dagar kvar tills det är fredag och då är det party!

Idag var det skola, gick till rektorn och klagade på våran jävla lärare. Helvete vad ja hatar henne, hon skriver håll käften till oss o skit.. skolan va inte speciellt kul i dag faktist! Folk ska hålla på och klaga och kommentera helatiden, fan låt mig leva som ja lever.

När jag kom hem gick ja och la mig direkt och sov. så jävla trött!! Sen runt 3 gick ja upp och fixade mig lite och gick till bussen för att möta upp L på bowlingen, L är altså en boende på Tallstigen. Väntade as länge och trode inte han skulle komma. Men han dök upp efter ett tag. Spelade en serie och vann med ett poäng, haha.
Efter bowlingen fikade vi lite och sen tog ja bussen hem. Och då kom Malin så fixade vi lite bilder till micke som han ska få när han fyller år, jätte kul att se att du vill. Att du vill ge honom någonting när han fyller år, och ja hoppas allt kommer bli bra, någongång iallafall!

Jag och Carro har ändrat utseendet på våra bloggar som ni kanske märkt, men det är lite smått som vi ska fixa i morgon. För nu ska vi lägga oss och glömma all skit om killar!

Jag orkar värkligen inte alla problem med alla killar. Kan man bara inte leva en vecka utan problem?..

Godnatt / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: