Söndag, snart slut!

Idag har det var en väldigt trevlig söndag, faktist! Har haft praktik mellan 10-15. Började på Boulen. Satt och väntade in alla, valde klot och delades in i lag, sen var spelet igång. As kul var det faktist! Första förlorade vi med 0-13, HAHAH! jag fattade ingenting, hur man gjorde eller hur man räknade poäng.Sen hade vi fika paous (?) och då förklarade F lite hur det gick till, efter det gick det mycket bättre. Men vi förlorade ändå, 12-13. Så nära, ååh! Men det var jätte kul, och åter igen träffade ja på nya mäniskor med något slags handikapp. och varje dag lär jag mig något nytt! Var en kille i rullstol, han var as duktig! och att se honom vara så glad.. åh.. ja blev så glad utav att se honom och ALLA andra som var så glada! klockan 12 kom taxin och vi åkte till tallstigen. Gjorde mat till M och sen var det lunch. Idag blev det nudlar, tummen upp! Sen gick jag och A ut och gick. vi gick spåret på över 2 km, as gött! :) När vi kom tillbaka till Tallstigen så stog mamma och micke med Linus (min hund) där, och A blev jätte glad. Hon älskar hundar och sken upp som en sol. Så underbart söt!

Nu är det ca 8 dagar kvar, och det känns jobbigt. Jag kommer inte klara av att lämna alla! :( Ja vill inte!! hoppas jag kommer tillbaka någongång!!

Snart kommer Malin och vi ska fira micke lite, med glass tårta och jordgubbs sås, MUMS!

Kanske skriver lite mer ikväll! Puss / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: