Sova ? - Jatack!

Godmorgon! Känns som att ja skriver i sömnen, men nej ja är vaken. Mamma skussar mig i dag så ja har lite extra tid. Men känner inte alls för att ha praktik i dag altså. Jag skulle vilja ligga hemma och bara vara..Under mitt duntäcke, en bra film och bara jag! Eller min hund också såklart. men han får golvplats, haha!

När ja kommer hem ska ja slänga mig i sängen, direkt! kanske kolla vad Carrobarro ska hitta på ikväll? Dansmatte eller sing star kanske ? ;) Annars ska ja till stugan med mamma och micke, och de vettja fan inte om ja vill en fredag kväll ^^, och juste.. lovade att ringa adam när ja kommer hem också.. blir inte sängen direkt. Men nästan! :)

Vi pratade lite i går kväll, och plötsligt känndes allt som förut. Vi pratade, skämtade, skrattade och allt bara flöt på som om ingenting hade hänt.. men men ja vet inte.. /:

Men ååh, ja lyssnar på han sista som sjöng i idol i gårkväll.. walking in memphis! Så ful att han blir skit söt!! HAHA, naw.. när han bara går ut därifrån med värsta smilet, så fett söt asså! Grr:G  Och när han går där ute och sjunger Iam walking to stockholm. Sötaste i idol än så länge! Eller han som dom åkte hem och hämta, i svart hår, han va också lite okej snygg! ;D

Men nu hörrni nu tänkte ja bre några mackor och packa ner + en nudel påse!:D
Hörs ikväll eller ngt, ha en bra fredag!:) / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: