Tisdag, 3 dagar kvar till helg!

Usch va jag mår dåligt. Det är en konstig kännsla, ja orkar ingenting. skulle hjälpa mamma med maten, men ja ville bara spy när ja såg all rå köttfärs, kännde lukten av gris, såg osen (?) dras in i fläkten. Usch, ja gick bara därifrån, får vell se om ja kan äta maten sen.

Idag annars har jag bara suttit vid datorn, kollat på film och plockat upp massa kläder som låg slängda över hela rummet. Förstår inte riktigt vart dom kommer i från!;) Men nu är de borta, sängkläderna bytta och allt är som det ska! 

Klockan 3 börjar min praktik, och idag känner jag värkligen inte för att gå dit. Vet inte varför men det känns bara så jobbigt. Tror jag sovit lite för mycket. Behöver energi, livs glädje. Men men, i morgon ska ja till bonus, till två andra ställen än va jag vart på förut. Sen på torsdag blir det tallstigen igen, och sen är det äntligen fredag och då blir det party!! :) Mamma och micke åker till stockholm, och micke fyller 45! Någon som har lust att parta på fredag så hör av er.

Nu ska ja iväg och se om det finns någon matlust för det där köttet, usch..

slutar klockan 9 ikväll, får se om ja skriver någonting då.

Ingen dag är lik en annan. / Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: