Today..

klockan är halv 8, och ja börjar om en timma! Ska till Bonus i dag till två olicka avdelninga, Onyxen och Diamanten. Men ja har forfarande inga krafter. Tur att ja får skuss dit, skulle aldrig orka cykla dit! Jag slutar klockan 3 och micke slutar 4, Så jag får vänta en timma. Går vell in på Öb och kollar lite. Sen bort till slakteriet och hoppas på att ja orkat vara på öb i en timma ><' Sen ska vi åka och kolla om min mobil är färdig. Sen in och kolla ett par skor på .. COOP FORUM!! HAHA.. Aja, dom va jävligt snygga iaf. Får se om dom finns kvar. Sen ska vi hem och då vet ja fan inte va ja ska göra :O.. Carro slutar kl 6, så va ska ja göra framtill dess?! .. Haha :D får ta med hunden och möta henne, för i går sa hon att det är så mörkt klockan sex att hon inte vågar gå hem själv. Ändå var vi ute vid 8 i går, och det var inte så värst mörkt. Men visst gumman, tycker du det är mörkt så kommer värdens bäste HANNA och möter dig!! haha ;)

Nu ska ja kolla va ja kan ha på mig, sen fixa matlåda och bädda sängen. Vi hörs i kväll!! / Johanna

Postat av: carro

Haha de är fan mig mörkt ju ele?

tycker de är äckligt o gå i skogen då..

men smsa mig vid sex o säg vart du är ;D

2009-09-23 @ 11:26:29
URL: http://caaberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: