Fuck mobil j*vel !!

Ååååh, min mobil startar inte!! Jag fattar inte vad som hänt. Batteriet går inte att ladda. Du måste använda ett Sony-ericsson batteri. JA, OCH VA FAN HAR JA FÖR NÅGOT DÅ!? jag förstår värkligen ingenting. och när ja skulle ta mitt gammla batteri så är det helt mjukt, det har altså smält eller ngt:S och då tar ja min gammla mobil och lägger i mitt batteri där i och då funkar det att ladda! hur kan det bli så?? Nu har ja iaf lite batteri, men det finns ingen täckning, så nej. ja har ingen mobil för tillfället /:

Och ja känner mig väldigt duktig nu när ja och mamma fixat ett sparkonto till mig, och så sitter man och kollar på lyxfällan och då känns det fett skönt! jag vet ju många som har det svårt med ekonomin och ja är så jävla rädd att ja ska bli likadan. Usch säger ja bara. sån ska ja inte bli! och ja ska börja i tid! PLUS att ja o carro har en kassa tills i sommar, varsin stor burk ifrån lager haous som vi slänger i pengar då och då!:)

Idag var pappa och Annelie här en litenstund och vi pratade lite om hur det kommer bli när ja fyller år, och han ville att ja skulle va med i tidningen men NEVER EVER! fyfan, inte ska ja skämma ut mig så mkt, hahah. Räcker med att folk ser mig på stan ><' men annars väkar allt lungt. och det känns skönt att förengångs skulle ha något bra som alla tycker!:)

Nu ska ja tvätta av mig sminket och borsta tänderna och sen tänkte ja faktist lägga mig. En praktik dag i morgon igen och sen en dag ledigt! :)

Godnatt och drömsött :* // Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: