Alla har en dröm om någonting..

Nu har jag duchat och krypit ner under täcket.. samma grej varje kväll^^

Men idag i duschen stog jag och tänkte på framtiden. Alla har vi en dröm om hur vår framtid kommer se ut, men blir det ofta så? Blir vår framtid så som vi tänkt oss? Jag har många drömmar och tankar! Tänkte dela med mig av några, skulle bli glad om ni också kunde berätta någon dröm eller framtids plan och om ni tror de kommer bli så eller om ni kanse drömt om något när ni var mindre som nu blivit er verklighet?

Som sagt har ja hur många drömmar som helst men vi kan börja att gräva i mina drömmar sisådär 5 år framåt. Då ska ja bo i en etta tillsammans med min kanin och/eller en hund. Antingen pluggar jag till sjuksköterska eller assistent, eller så är ja färdigutbildad och arbetar som det ja utbildat mig till. Beroende på om ja har jobb direkt efter studenten för då jobbar ja ett år och sparar pengar.

Om vi hoppar fram 5 år till, altså 10 år ifrån i dag. Så bor jag i hus tillsammans med någon snygging (haha) vi har två barn och ja jobbar på sjukhus eller som assistent, och om ja är sjuksköterska vill ja utbilda mig till läkare.

Det är vell de ytliga, sen har ja massor av små detaljer och sånt, hur det ska se ut i huset och vart o när o blabla.. haha! men det är kul att drömma, leva i framtiden och leva för någonting som kommer bli bra!!

Ne nu ska ja lägga mig och kolla på bombay dreams, önskar att J låg här bredvid mig och pillade mig på ryggen. hahah, någon mer än ja som älskar det? (a)

Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: