Hej måndag!

Hann inte skriva någonting i morse först sov jag en halvtimma längre än vad ja skulle göra och sen fick ja för mig att cykla iväg några minuter tidigare än va ja skulle göra egentligen. Men ja ska säga er att ja tänker fortsätta cykla till Resecentrum (Ca 6-7 km) gud va skönt det var! Hemvägen ska vi inte tala om, det var sol och varm, solglasögonen på och sen var det bara o börja trampa. Haha, Nu är jag hemma och ska snart ta bussen till gymmet och träna lite (y)

Jag är as glad!!
I skolan så ringde chefen från min förra praktik plats (Hon ringde för någon vecka sen och sa att ja inte fick något sommar jobb) och sa att en tackat nej till sit sommar vikariat så hon frågade om ja kunde ta det och NATURLIGTVIS vill jag göra det! Så ska ringa henne igen klockan 3 och prata mer :D

YEES, kan bli en bra sommar detta ändå! ;)

Men nu ska ja vila en stund och sen iväg till gymmet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: