Kusin!

Sitter och lyssnar på lite musik ifrån youtube samtidigt som jag skriver några skoluppgifter, väldigt intresant faktist! Skriver om Psykologins historia. " I dårhusen vistades patienterna i små celler som oftast saknade fönster och ibland bara hade en liten lucka i taket. Enligt anteckningar från ett ”dårhus” i västerås sorterades oatienterna in i följande kategorier: Svagsinta, Tokiga, Vansinta, Ursinniga eller Rasande. De som ansågs höra till kategorin rasande var de som mådde sämst. Patienternas behandling kunde bestå av bojor, tvångströjor, kalla duschat, lacermedel och svältkurer." Det är helt sjuk hur hemskt det var förr, tur att vår värd blivit bättre,men tyvär är påväg mot det sämre. Enligt mig då.

Men det var inte det ja tänkte skriva om, utan att när ja sitter och klickar mig igenom alla klipp på youtube så hör ja plötsligt att ja känner igen rösten. Och gissa.. då är det min kusin! haha. Min andra kusin, Sanna, skickade en låt till mig i helgen som han gjort. Det var därifrån ja kände igen rösten. Lyssna!



Bra eller dåligt? Rätt coolt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: