kvälls inlägg,

Tänkte ja skulle slänga in ett inlägg nu när Bell lagt sig. Sitter här och kollar på tv med ena ögat, någonting på fyran. Minns inte ens va den heter (haha). Och med andra ögat kollar jag på data skärmen, vi tjejer kan ju göra fler saker samtidigt! ;)

Idag har vi vart på aspö och kollat på djuren, och ja tänkte att ja berättar mer samtidigt som ja laddar upp bilderna. På söndag någongång tror jag :) .. eller juste.. söndag är visst redan i MORGON ?! tiden går fort när man har kul.

Nu ska ja återgå till mitt pluggande, tro det eller ej men ja sitter här en lördagskväll med skoluppgifter. Men varför inte plugga en kväll som denna när man hållt igång hela dagen och det behövs göras. Duktighets poäng till mig!


En sak till! Till alla tjejer, fick frågan om att hålla i ett "evangeman" för ENDAST tjejer, men säger inte vad det är förens det är bestämt att det blir någontinga av det. Men håll koll, det kommer någongång i veckan:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: