Minns ni.. ?

Lästa på bezie´s blogg förut. Han skriver ett inlägg om att han inte förstår varför folk väljer att vara mulliga och feta. Fick värdens ryck på honom och kommenterade hans blogg. Efter en stund får ja en jätte gullig kommentar av en tjej som heter Alicia .

"Hej hej=) Läste din kommentar på: Bezie.blogg.se
Vill bara säga att du har stärkt mitt självöfrtroende och önskade att det fanns mer människor som du<3 Jag blir iblnad retad men försöker att inte ta åt mig men det är så himla svårt att inte göra det."
Blir så glad av att höra sånt!:)

Och efter detta så kom jag och tänka på trasdockorna! Minns ni dem? En tecknad serie som gick på tven för många år sen, och ja kan lova er att ja följde vart enda avsnitt!;) haha.

"Att va söta och lika som bär, va e de att ha? Lite annurlunda är inget fel o va, om man är av en annan sort, varför ska man kastas bort? Lite trasig och knasiga, är vårt trasdocks gäng. Lite trasiga och knasiga, de är vår refräng. Är din näsa sne eller armen ur led, och din tå är gul och blå, lappri (?) säger trasdockan, du är lika bra ändå. Fast trasiga och knasiga, vi sjunger vår refräng. Lite trasiga och knasiga, är vårt trasdocks gäng" 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: