Hänt sen senast?

Ursäkta för en dålig... eller ursäkta för att ja i min egna blogg inte skriver så ofta!
Som ni märkt så är det riktigt dålig uppdatering, men det gör mig ingenting för ja har det så bra tillsammans med mina kusiner. Men ikväll är de i Lidköping hos Lotta och i morgon åker ja till IKEA, så det blev att sova hemma för mig :)

Men vi har gjort mkt foliga grejer. Vart på borås djurpark, gått på stan och shoppat, ätit på Deluxe (Favorit pizzerian! ;)) Emma har vart med mig på Jobbet, sjungit singstar och mkt annat. Men när de far hemmåt så kommer ja berätta mer och visa bilder :)

PS. ja blir så iriterad på folk som tror att de klarar av saker de inte kan, men skryter ändå att de är så duktiga.. hm? DS.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: