KÖRKORT!

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, YEEEEEEEEEEEEEES!

"Jag klarade det!"

Idag (Eller igår, eftersom att klockan är över 00.00) klarade jag äntligen teoriprovet för körkortet. Så det som länge vart min hemlighet har plötsligt förvandlats till ett körkort. YES! Jag har så svårt att handera press och liknande grejer så därför valde jag att inte gå ut med det för mycket. Mina närmsta vänner har vetat om det nästan helatiden. Men nu har jag det! På 4e försöker så fick jag 52, trode jag aldrig att ja skulle få.

Så nu har ja vart ute och kört ända sen ja slutade kl 9. och klockan är nu 01.55.. Hehe.. börjar bli riktigt trött faktist. Så nu ska ja sova. Kan berätta mer i morgon för er som är intreserade :)

PUSS OCH KRAM



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: