Måndag 30 Augusti

Gokväll på er!

Har haft fullt upp idag därför uppdateringen inte vart på sin höjd.
Först vart det skolan, Svenska B och Samhäll. På svenskan fattar jag ingenting, vi pratar om något stort troll som petat ut ögat på någon... och sen om de gammla grekerna.Vet inte riktigt vart kopplingen går mellan dem, men vi får hoppas ja snart förstår eftersom att vår lärara påminner oss om att vi snart har prov i varje mening hon säger.
Samhäll är lite roligare då ja iallafall förstår att vi pratar om politik och valet. Men eftersom att ja inte alls är insatt idetdär så lockar det inte mig heller.

Imorgon börjar vi kl 8 med Sjukvård som lockar mig till max!


Nog om skolan. Efter skolan tog vi bussen mot skövde och gymmet. Sprang/gick i en halvtimma, det börjar komma igång. Svettet bara rinner, och finns inga omklädnings rum för tillfället eftersom att de håller på och bygger om, så vi får byta om i en lite skrubb som luktar pyton! Men ja hoppas omklädnings rummen kommer bli super bra, fräcsht och bra duschar, med drapperi!! (a)

Efter gymmet gick ja en sväng på stan med Ronak och Jonna. Köpte lite vård prudukter och lite kläder,linnen och thits o så, inget märkvärdigt.

Jonna har nyss gått hem efter att vi kollar på Fångarna på fortet, det är absolut mitt favorit pogram och har vart så länge ja minnats! Men ja trodde det skulle va föräldra laget mog barn kaget idag... blev lite besviken, men får kolla i morgon igen.

Hoppsan, ikväll kände ja riktigt för att skriva!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: