Flum och dum

Gick upp till Carro runt 3 och då började vår galna kväll.
1. Bestämde att vi skulle beställa lite kläder från Ellos och Halens! Ibland kan man hitta riktiga fynd hos dem :D
2. Lagade mat, mäster kockarna är på plats igen. Minns ni när vi lagade mat i början utav sommaren? Då brandlarmet gick i gång och grejer? HAHA.. shit! Inget sånt idag utan det blev kyckling och mos.
3. Spelade skip-bo med Erika, och vi kan säga att ja vann. Blir lättast så ;)
4.Skulle ut och fota Carros hundar. Men när vi fått upp våra feta rumpor från där vi satt så skulle ena hunden iväg, men vi tog med oss den ena och gick hem till mig och hämtade kameran och självklart börjar rengnet ösa ner.. suck! Så vi plockade med oss min lilla Linus och monopol och stack upp till Carro igen.
5. Spelade monopol. Och gissa vem som vann? Jag!! 100.000 mot typ 11.000 och då fick hon betala skatt till mig för 22.000.. wohoo!
6. Fick för oss att fota, sagt och gjort. Vi stack hem till mig igen och plockade fram lakan och massa roliga grejer, sminket åkte på och plattången skötte sitt jobb och sen var det bara o köra.



Vill ni se några bilder? - Det hoppas ja!















Tack för en toppen kväll!

Postat av: Anonym

haha snygga bilder:P

2010-08-17 @ 19:02:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: